Wójt Gminy Wola Krzysztoporska ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor w referacie wodociągów i kanalizacji (nr ROK.2110.1.2016)
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) wykształcenie wyższe – ukończone studia na kierunkach technicznych tj: elektrotechniczne lub inżynieria środowiska;
4) co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku bezpośrednio związanym z obsługą lub nadzorem nad obsługą maszyn, urządzeń oraz sieci zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków;
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) posiadanie nieposzlakowanej opinii.
2. Wymagania dodatkowe:
1) rzetelność i konsekwencja przy wykonywaniu powierzonych zadań;
2) odpowiedzialność, samodzielność;
3) dyspozycyjność;
4) dobra znajomość obsługi komputera;
5) umiejętność analitycznego myślenia;
6) umiejętność organizacji pracy na zajmowanym stanowisku;
7) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminny, ustawu o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków;
8) znajomość technicznych zagadnień instalacji uzdatniania wody i oczyszczania
ścieków;
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) nadzorowanie i organizowanie prac remontowych i konserwatorskich na eksploatowanej oczyszczalni ścieków, ujęciach wody oraz sieciach wodociągowo-kanalizacyjnych;
2) uzgodnienia dokumentacji technicznej, wydawanie warunków technicznych do projektowania przyłączy wodociągowo-kanalizacyjnych;
3) przyjmowanie materiałów dostarczanych do magazynu, ustalenie ilości przyjmowanych materiałów, czuwanie nad ich odbiorem jakościowym, sporządzanie prawidłowej dokumentacji na podstawie sprawdzonych dowodów dostawy i podpisywanie dowodów przyjęcia oraz wydawania materiałów na podstawie prawidłowo sporządzonych dokumentów rozruchowych;
4) dokonywanie odbiorów technicznych nowych obiektów wodociągowych i kanalizacyjnych a także przyłączy wodociągowo-kanalizacyjnych;
5) kontrola odbiorców usług wodno-kanalizacyjnych pod kątem przestrzegania warunków zawartych w umowie;
6) sporządzanie sprawozdań (do urzędów i instytucji) w zakresie spraw realizowanych przez referat;
7) prowadzenie spraw związanych z kontrolą jakości wody – art. 5 ust. 1A ustawy z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz.U. z 2006 r. nr 123 poz. 858 z późn. zm.);
4. Warunki pracy na stanowisku:
a) stanowisko pracy związane z wykonywaniem pracy zarówno przy komputerze jak i w terenie;
b) praca biurowa wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
c) praca narażona na stres.
5. Informacja o wysokości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
1) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%;
6.Wymagane dokumenty:
1) życiorys zawodowy (CV);
2) list motywacyjny;
3) dokument poświadczający wykształcenie (kserokopia);
1) (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
4) dokumenty potwierdzające staż (kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu, kserokopia dokumentu);
5) kwestionariusz osobowy;
6) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ( art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych);
8) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
9) inne, dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i stażu pracy (kserokopia).
10) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o których mowa w art. 13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458 z późn. zmianami) obowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wszystkie kserokopie dokumentów muszą być poświadczone „za zgodność z oryginałem” podpisem kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie osobiście w siedzibie Urzędu pokój 11 lub pocztą na adres: Urząd Gminy Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5, 97-371 Wola Krzysztoporska z dopiskiem: ”Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Referacie Wodociągów i Kanalizacji w terminie do dnia 26 lutego 2016 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona bez zbędnej zwłoki na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska przy ul Kościuszki 5. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1998 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458 z późn. zmianami)”.
Publikacja dnia: 11.02.2016, 09:56