A AA AAA A
A   AA   AA   K
BIP.gov.pl
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Wola Krzysztoporska
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Wola Krzysztoporska
BIP.gov.pl

    Wójt gminy Wola Krzysztoporska ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor w Referacie Finansów i Budżetu (nr ROK.2110.2.2021)

    koniec: 01.07.2021, 15:30, rozstrzygnięcie: 14.07.2021, 15:30 (rozstrzygnięty), kontakt: Urząd Gminy Wola Krzysztoporska, 97-371 Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5

    1. Wymagania niezbędne:
    1) wykształcenie wyższe magisterskie – ukończone ekonomiczne studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie
    2) co najmniej 5 letni staż pracy,
    3) obywatelstwo polskie lub, pod warunkiem znajomości języka polskiego, obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
    3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    4) brak prawomocnego orzeczenia o skazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    5) nieposzlakowana opinia.
    2. Wymagania dodatkowe:
    1) znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego oraz innych związanych z pracą na stanowisku, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług;
    2) umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i podległego zespołu pracowników;
    3) wysoka kultura osobista;
    4) odpowiedzialność, dokładność, komunikatywność, odporność na stres;
    5) dobra znajomość obsługi komputera;
    6) znajomość aplikacji Word i Excel;
    7) prawo jazdy kategorii B (fakultatywnie).
    3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Wykonywanie wszystkich czynności obowiązujących podatnika podatku VAT:
    a. dzienna ewidencja obrotu zakupu i sprzedaży w rejestrze VAT,
    b. wystawianie faktur VAT – oznaczanie pozycji i procedur w ewidencji JPK_V7M,
    c. rozliczanie podatku VAT, sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego.
    2. Dokonywanie sprawozdania dowodów księgowych pod względem formalno rachunkowym dotyczących inwestycji.

    3. Rozliczanie inwestycji, wystawianie dowodów przyjęcia – OT – dopilnowanie potrąceń komorniczych, cesji z tytułu rozliczania umów.
    4. Sporządzanie z inwestycji sprawozdań, analiz i informacji.
    5. Inwentaryzacja należności dotyczących sprzedaży – "Fakturowanie".
    6. Weryfikacja na koniec roku kont 840, 225.
    7. Bieżąca ewidencja ilościowo – wartościowa pozostałych środków trwałych (konto 013), wartości niematerialnych i prawnych (konto 020) Urzedu Gminy, miesięczne uzgadnianie kart analitycznych z kontami syntetycznymi, cechowanie i sporządzanie tabliczek informacyjnych środków trwałych.
    8. Sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości Gminy Wola Krzysztoporska składanych innych gminom.
    9. Ewidencja księgowa czynszów użytkowych, miesięczne uzgadnianie wielkości kwot przypisów, odpisów, wpłat, odsetek czynszów.
    10. Roczne rozliczenie kosztów centralnego ogrzewania oraz nieczystości płynnych komunalnych zasobów Gminy.
    11. Rozliczanie najemców lokali użytkowych za dostawę ciepła, ustalenie wielkości nadpłat, niedopłat.
    12. Windykacja należności.
    13. Opracowanie w zakresie swego działania materiałów wnoszonych pod obrady Rady Gminy i jej organów w zakresie prowadzonych spraw.
    14. Opracowanie w zakresie swojego działania analiz i informacji.
    4. Warunki pracy na stanowisku:
    • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
    • praca administracyjno-biurowa,
    • miejsce pracy: Urząd Gminy Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5.
    5. Informacja o wysokości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%;
    5. Odpowiedzialność pracownika:
    Pracownik ponosi odpowiedzialność służbową, prawną i materialną za całokształt wykonywanej pracy, prowadzonych czynności i podejmowanych działań.
    6. Wyposażenie stanowiska pracy:
    1) oprogramowanie;
    2) środki łączności;
    3) sprzęt informatyczny.
    7.Wymagane dokumenty:
    1) życiorys – CV;
    2) list motywacyjny;
    3) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje;
    4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy tj. świadectw pracy, a w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenia o zatrudnieniu od pracodawcy oraz kserokopie dokumentów potwierdzających pracę na podobnym stanowisku;
    5) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji na stanowisku objętym niniejszym konkursem;
    6) kserokopie dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego):
    • certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
    • dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
    • świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
    • świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości;
    w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez biuro tłumaczeń albo tłumacza przysięgłego;
    7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
    8) oświadczenie, iż kandydat nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    9) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
    10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów posiadających orzeczoną niepełnosprawność).
    Wszystkie sporządzone przez kandydata dokumenty winny być przez niego własnoręcznie podpisane, a każda strona parafowana. W przypadku kopii dokumentów winny posiadać podpisaną przez kandydata klauzulę: „stwierdzam zgodność z oryginałem”.
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska, 97-371 Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5, drogą pocztową na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektor w Referacie Finansów i Budżetu” w terminie do dnia 1 lipca 2021 roku, pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@wola-krzysztoporska.pl podpisując kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePuaP) na adres elektronicznej skrzynki podawczej podpisując kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub Profilem zaufanym (liczy się data wpływu do Urzędu).
    8. Dodatkowe informacje.
    1) Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne wskazane powyżej jako niezbędne i złożą komplet dokumentów to potwierdzających i wymaganych w niniejszym naborze zostaną dopuszczeni do kolejnego etapu, tj. rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie.
    2) Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane i zostaną komisyjnie niszczone po upływie 3 miesięcy od daty ukazania się informacji o wyniku naboru.
    3) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie podmiotowej BIP – www.bip.wola-krzysztoporska.pl, w zakładce „Konkursy” oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska, przy ulicy Kościuszki 5.
    4) Szczegółowych informacji dotyczących zakresu zadań realizowanych na w/w stanowisku udziela Pani Jadwiga Robak pod numerem telefonu (44) 6163989.

    Klauzula informacyjna:
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informuję, że przetwarzając dane osobowe kandydatów do pracy w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Wola Krzysztoporska:
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5, 97-371 Wola Krzysztoporska, NIP 771-10-29-208, Regon 590647902, e-mail: sekretariat@wola-krzysztoporska.pl.
    2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Wola Krzysztoporska, zwanym dalej IODO, jest: Kinga Milczarek, e-mail: iod@dodo24.pl.
    3. Dane kandydata do pracy przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
    4. Dane kandydata do pracy zbierane w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze, przechowywane będą przez okres 3 miesięcy, po tym okresie odbywa się proces niszczenia dokumentów.
    5. Kandydat ma prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, ma prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
    6. Kandydat ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna on, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia 2016/679.
    7. Podanie danych osobowych w zakresie określonym w art. 22¹ Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy jest obowiązkowe. Skutkiem niepodania danych obowiązkowych będzie nieuwzględnienie kandydata w procesie rekrutacji.
    8. Dane kandydata nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

     
    ⇑ do góry strony ⇑
    Opublikował: Błażej Ligęza
    Publikacja dnia: 18.06.2021, 08:25
    Dokument oglądany razy: 1078
     
Gmina Wola Krzysztoporska