A AA AAA A
A   AA   AA   K
BIP.gov.pl
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Wola Krzysztoporska
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Wola Krzysztoporska
BIP.gov.pl

    Wójt Gminy Wola Krzysztoporska ogłasza nabór na wolne stanowsiko urzędnicze - inspektor w Referacie Podatków i Opłat ¾ etatu i w Referacie Finansów i Budżetu ¼ etatu (nr ROK.2110.7.2023 )

    To jest wersja archiwalna z dnia: 31.10.2023, 15:30, zmieniona z powodu:
    Dodano: Informacja o wynikach konkursu
    koniec: 13.10.2023, 15:30, rozstrzygnięcie: 31.10.2023, 15:30 (rozstrzygnięty), kontakt: Gmina Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5, 97-371 Wola Krzysztoporska

    1. Wymagania niezbędne:
    1) wykształcenie wyższe magisterskie – preferowane kierunki: administracja, prawo, ekonomia;
    2) co najmniej 3 letni staż pracy,
    3) obywatelstwo polskie lub, pod warunkiem znajomości języka polskiego, obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
    4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    5) brak prawomocnego orzeczenia o skazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    6) nieposzlakowana opinia.

    2. Wymagania dodatkowe:
    1) sumienność i rzetelność i konsekwencja przy wykonywaniu powierzonych zadań;
    2) odpowiedzialne podejście do pracy;
    3) umiejętność analitycznego myślenia;
    4) samodzielność i kreatywność;
    5) dyspozycyjność;
    6) komunikatywność;
    7) umiejętność pracy w zespole;
    8) umiejętność organizacji pracy na zajmowanym stanowisku;
    9) chęć dokształcania się i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
    10) znajomość przepisów:
    • ustawy z dnia 17 czerwca 1966 roku – o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dział I)
    • ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku – Ordynacja podatkowa (Działy: I, II, III (bez rozdziału 11a i 12) i Dział IV),
    • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego,
    • rozporządzenia Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 18 listopada 2020 roku w sprawie postępowania wierzycieli należności pieniężnych,
    • ustawa z dnia 10 marca 2023 roku tj. Dz.U. 2023, poz 725 o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
    • ustawy z dnia 7 czerwca 2001 roku tj. Dz.U. 2023, poz 537, 1688 o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
    • ustawy z dnia 29 września 1994 roku tj. Dz.U. 2023, poz. 120, 295, 1598 o rachunkowości,
    11) orientowanie się w przepisach ustawy z dnia 8 marca 1990 roku – o samorządzie gminnym,
    12) orientowanie się w przepisach ustaw: ustawy z dnia 12 stycznia 1991 roku – o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy z dnia 15 listopada 1984 roku – o podatku rolnym, ustawy z dnia 30 października 2002 roku o podatku leśnym,
    13) dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności znajomość programów Word i Exel,
    14) prawo jazdy kat. B.

    3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    Do zadań wykonywanych w Referacie Podatków i Opłat należeć będzie w szczególności:
    1) przeprowadzanie postępowań egzekucyjnych w stosunku do zalegających podatników podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od środków transportowych, osób zalegających w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi, zajęcia pasa drogowego, opłaty eksploatacyjnej, kar porządkowych, grzywien i innych zobowiązań – w stosunku do osób fizycznych i prawnych,
    2) przygotowywanie pozwów do sądu w stosunku do zalegających odbiorców usług z zakresu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków, osób zalegających w opłacie za czynsz mieszkaniowy, użytkowy, użytkowanie wieczyste i innych zobowiązań,
    3) prowadzenie postępowania egzekucyjnego w stosunku do zalegających odbiorców usług z zakresu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków, osób zalegających w opacie czynszu mieszkaniowego, użytkowego, użytkowania wieczystego i innych zaległości cywilnoprawnych,
    4) analiza zaległych płatności: podatkowych, zajęcia pasa drogowego i zaległych płatności w opłacie czynszu mieszkaniowego,
    5) prowadzenie ewidencji pozwów i tytułów wykonawczych i ich aktualizacja,
    6) występowanie z wnioskiem o prowadzenie postępowania zabezpieczającego i egzekucyjnego,
    7) dokonywanie wpisów do hipoteki przymusowej,
    8) sprawy związane z dziedziczeniem majątku przez Gminę Wola Krzysztoporska,
    9) opracowywanie w zakresie swego działania sprawozdań, analiz i informacji,
    10) współdziałanie z sołectwami oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
    11) kierowanie pojazdem w ramach obowiązków służbowych,
    12) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał wnoszonych pod obrady rady gminy i jej organów.
    13) inne prace zlecone przez kierownika referatu, które dotyczą pracy, a nie są sprzeczne z przepisami prawa lub zapisami umowy o pracę.

    Do zadań wykonywanych w Referacie Finansów i Budżetu należeć będzie w szczególności:

    1) zakładanie i prowadzenie kartotek lokali mieszkalnych,
    2) ewidencja księgowa czynszów mieszkaniowych,
    3) sporządzanie zestawień dziennych wpłat  za opłaty mieszkaniowe do wyciągów bankowych,
    3) comiesięczne uzgadnianie  ewidencji księgowej analitycznej z syntetyczną czynszów ( uzgadnianie wielkości  kwot przypisów, odpisów,   wpłat, odsetek ),
    4) rozliczanie najemców lokali użytkowych za dostawę ciepła, ustalenie wielkości nadpłat, niedopłat.
    5) kontrola należności i zobowiązań czynszowych,wystawianie upomnień dla wierzytelności nieregulowanych,
    6) rozpatrywanie wniosków  w sprawach umorzenia i rozkładania na raty  należności za opłaty mieszkaniowe,
    7) udzielanie informacji, odpowiedzi i wyjaśnień mieszkańcom wnoszącym uwagi dotyczące księgowań i rozliczeń, również na piśmie,
    8) sporządzanie sprawozdań jednostkowych w  Rb N w zakresie swojej działalności,
    9) bieżąca  analiza występujących alarmów w systemie Libra (woda),
    10) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał wnoszonych pod obrady rady gminy i jej organów,
    11) inne prace zlecone przez kierownika referatu, które dotyczą pracy, a nie są sprzeczne z przepisami prawa lub zapisami umowy o pracę.

    4. Warunki pracy na stanowisku:
    1) stanowisko prawy związane z wykonywaniem pracy przy komputerze,
    2) praca biurowa wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
    3) praca narażona na stres.

    5. Informacja o wysokości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%;

    6. Odpowiedzialność pracownika:
    Pracownik ponosi odpowiedzialność służbową, prawną i materialną za całokształt wykonywanej pracy, prowadzonych czynności i podejmowanych działań.

    7. Wyposażenie stanowiska pracy:
    • oprogramowanie;  środki łączności; sprzęt informatyczny.

    8. Wymagane dokumenty:
    1) list motywacyjny;
    2) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
    3) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy tj. świadectw pracy, a w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenia o zatrudnieniu od pracodawcy oraz kserokopie dokumentów potwierdzających pracę na podobnym stanowisku;
    4) kwestionariusz osobowy;
    5) kserokopie dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego):
    • certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
    • dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
    • świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
    • świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości;
    w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez biuro tłumaczeń albo tłumacza przysięgłego;
    6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
    7) oświadczenie, iż kandydat nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    8) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
    9) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów posiadających orzeczoną niepełnosprawność).
    Wszystkie kserokopie dokumentów muszą być poświadczone „za zgodność z oryginałem” podpisem kandydata.
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska, 97-371 Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5, drogą pocztową na adres Urzędu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektor w Referacie Podatków i Opłat ¾ etatu i w Referacie Finansów i Budżetu ¼ etatu” w terminie do dnia 13 października 2023 roku, pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@wola-krzysztoporska.pl podpisując kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePuaP) na adres elektronicznej skrzynki podawczej podpisując kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub Profilem zaufanym (liczy się data wpływu do Urzędu).

    9. Dodatkowe informacje.
    1) Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne wskazane powyżej jako niezbędne i złożą komplet dokumentów to potwierdzających i wymaganych w niniejszym naborze zostaną dopuszczeni do kolejnego etapu, tj. rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie.
    2) Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane i zostaną komisyjnie niszczone po upływie 3 miesięcy od daty ukazania się informacji o wyniku naboru.
    3) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie podmiotowej BIP – www.bip.wola-krzysztoporska.pl, w zakładce „Konkursy” oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska, przy ulicy Kościuszki 5.
    4) Szczegółowych informacji dotyczących zakresu zadań realizowanych na w/w stanowisku udziela
    Kierownik Referatu Organizacji i Kadr Pani Iwona Stępień pod numerem telefonu 44 6163986.

    Klauzula informacyjna:
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informuję, że przetwarzając dane osobowe kandydatów do pracy w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Wola Krzysztoporska:
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5, 97-371 Wola Krzysztoporska, NIP 771-10-29-208, Regon 590647902, e-mail: sekretariat@wola-krzysztoporska.pl.
    2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Wola Krzysztoporska, zwanym dalej IODO, jest: Piotr Pryliński, e-mail: kontakt@nawigatordanych.pl
    3. Dane kandydata do pracy przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
    4. Dane kandydata do pracy zbierane w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze, przechowywane będą przez okres 3 miesięcy, po tym okresie odbywa się proces niszczenia dokumentów.
    5. Kandydat ma prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, ma prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
    6. Kandydat ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna on, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia 2016/679.
    7. Podanie danych osobowych w zakresie określonym w art. 22¹ Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy jest obowiązkowe. Skutkiem niepodania danych obowiązkowych będzie nieuwzględnienie kandydata w procesie rekrutacji.
    8. Dane kandydata nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

     
    ⇑ do góry strony ⇑
    Opublikował: Błażej Ligęza
    Publikacja dnia: 29.09.2023, 15:18
    Dokument oglądany razy: 288
     
Gmina Wola Krzysztoporska